MOJA IZJAVA OVDE SE ODNOSI NAJVIŠE NA NARASTAJUĆU KRADJU IDEJA I MATERIJALA SA OVOG SAJTA-BLOGA O NAŠEM HEROJU STANISLAVU BINIČKOM, KOMPOZITORU PRVE SRPSKE OPERE ALI MNOGO POZNATIJEM PO PESMI-MARŠU “Marš na Drinu”, PESMI KOJA JE OBIŠLA SVET I DOŽIVELA BEZMALO 70-TAK RAZLIČITIH IZVODJENJA

Naime nabedjeni autori pojedinih knjiga, tekstova i recenzija se besomučno služe materijalom sa ovog sajta ali se ne sete da navedu i ovaj sajt u svojim “delima” kao mogući izvor podataka za njihove knjige i tekstove. Naravno treba da se SRAMITE VI BEZVREDNI AUTORI KNJIGA I TEKSTOV Ao Stanisalvu Biničkom  a ne ja, jer ja sam ovde posvećen SAMO ideji da se očuva pomen na velikog kompozitora dok vi, nabedjeni autori, ste okrenuti tome da odavde kradete ideje a onda i negde drugde zaradjujete na njemu (St. Biničkom).

NE brinem ja mnogo jer se lopovi odmah vide a ja ću uvek imati dosta materijala o gospodinu Biničkom jer volim prvo njega i njegov rad pa tek onda i svoj blog. Kad sam bio jako mlad voleo sam njegov rad, njegovu najlepšu pesmu, Marš na Drinu i taljubav je ostala do dan danas.

NISAM JA IZMISLIO I KREIRAO NJEGOV LIK, njegov lik je nešto što je deo istorije i ne polažem ja pravo na dokumenta ovde pobrojana i navedena no tražim malo poštovanja i za ovaj rad koji sam ovde uložio a to je da me navodite kao izvor informacija sa interneta