MARS NA DRINU naslovna 1

AUTOR OVOG BLOGA je bio na ovoj fantastičnoj promociji ove prelepe knjige autorke JASNE JOJIĆ i doživeo veliko razočarenje stavom same autorke  knjige u vezi sa literaturom korišćenom za objavljivanje.

NAIME U DELU KNJIGE “V GLAVA, U Muziejima i manifestacijama” navedena su sva izvodjenja pesme “MARŠ NA DRINU” BEZ NAVODJENJA izvora. Ja kao autor ovog sajta sam veoma gnevan na to sve jer su u knjizi korišćeni uppravo navodi sa mog sajta o SVIM IZVODJENJIMA PESME “MARŠ NA DRINU” i odgovorno tvrdim da je ovo jedini sajt gde možete lepo imati uvid u sve pesme ovog autora pa i Marša na Drinu. Neodgovoran je stav autorke Jasne Jojić povodom ovog pitanja ali mene lično to nešto ne vredja jer sam ipak posvećen samom gospodinu STANISLAVU BINIČKOM a ne Jasni Jojić i njenom shvatanjju navoda literature.

Autorka i besomučno koristi izvadke i novina koje sam ja postavljao i štampa ih u knjizi čak i u onakvom formatu kakve sam ih ja psotavio na sajt što je još smešnije, dakle ona je samo “visila” na ovom sjatu i dobila kompletnu ideju kako će to sve da izgleda. ALAL VERA!

 

Knjiga MARS NA DRINU

VIDIMO SE TAMO DANAS DODJITE U VELIKOM BROJU